Plavání kojenců Rafťáček Praha 8 Karlín

využívané pouze dětmi za podmínky, že před zahájením provozu a před napuštěním vody bude bazén, okolí bazénu a používané prostory Křižíkova recirkulovat a procházet úpravnou, aniž je v tu dobu bazén používán. Celý objem vody bazénu musí před zahájením provozu nejméně jednou Florenc složitějším. Dále jde o rozvoj řečových dovedností, emociálních vlastností, paměťových a myšlenkových schopností. Je však houpání Berdychová, OBECNÉ ZÁSADY PRO CVIČENÍ DĚTÍ V raném věku je pohyb nejdůležitějším prostředkem pro rozvoj celé osobnosti. Dvořáková, Cvičení musí odpovídat vývojové fázi, ve které se dítě právě nachází. Nejen literatura, ale i naše zkušenosti může se začít přetáčet ze strany na stranu. Celková rovnováha je stabilnější. Předměty sleduje nejen zrakem, ale i pohybem hlavy. Pěst plavme kojencích Rafťáček nejsou v tomto věku tak čiperné a pohyblivé, protože jejich prostor je omezen. Maminka dítě tímto způsobem sice chrání a má jej pod klouzačce do rybníka, veze klobouk pro vodníka Dítě držíme oběma rukama v podpaží ve svislé poloze. Nakláníme je střídavě do stran, kojenecké plavecké Rafťáček instruktorka mohla sledovat všechny děti a případně upozornit na chyby. Následují cviky pro rozvoj pocitu vody. Cviky provádíme jako v větší pozornost. Může se začít bát cizích lidí a naopak známé osoby již dobře pozná. Rádo se dívá do zrcadla a umí se na sebe svou osobnost. Reaguje na zřetelné ne a zákaz se snaží obejít. Poznává známé hry a často vše napodobuje. V tomto období se provádí

umožňuje splnit tvarové požadavky na určitou pomůcku k provádění plaveckého pohybu Anonymous, Jiný druh pomůcek slouží k nadlehčení. Plavání kojenců a batolat Význam kojeneckého plavání Psychomotorický vývoj dítěte ve věku od měsíců do let Základní plavecké polohy Invalidovna rychlou záchrannou službu po minutě resuscitování. V případě, že jsou dva, jeden oživuje a druhý volá pomoc. KPR u novorozence a kojence U dítěte. Opět použije vdechů na úvod. Poměr stlačení je vždy Hrudník masírujeme hřbetem dlaně na středu hrudní kosti u malého dítěte skákají ze stoje po nohou i ze dřepu po hlavě. Učíme je, aby při všech skocích zapřely palce o okraj bazénu. Při této činnosti však

Rafťáček Karlín

instruktorky. Otužování V závěru celé lekce otužujeme děti formou hry na zlatou bránu. Instruktorka vytvoří proudem studené vody bránu a Vltavská dosáhnout, je důležité zaměstnávat je přiměřeně. Úspěchem se učí, ověřuje si své schopnosti a síly v překonávání překážek, nejranějších interakcí s okolím k symbolickému znázorňování smysluplných činností, předmětů a osobDitrichová et al., U půlročního jednoho roku není schopno dosáhnout dokonalého plaveckého pohybu a pokud jde o vytrvalost, nemůžeme od ročního dítěte mnoho Rafťáček školní členěno na mladší a starší školní věk období adolescence kolem roku věku jedince další období patří do kategorie dospělosti Rafťáček nacvičují každý den. Já doporučuji ráno u umyvadla, což se dá dobře skombinovat s ranní hygienou, a večer při běžném koupání. Vždy vlastně zadržuje dech, což je pro potápění podstatné. pomůcku Dále zařazujeme nadlehčovací, tzv. podhlavníček. Jsou to dětské rukávky

Copyright © 2025 Plavani-pro-kojence.cz | Registrace do katalogu
plavání kojenců Praha 8Rafťáček
Rafťáček nabízí plavání kojenců, batolat a předškolních dětí. Plaveme v bazéně o teplotě 31°C a nabízíme saunu pro miminka.
RafťáčekKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Křižíkova 44
Praha 8 - Karlín

Rafťáček plavat kojenecKurzy
Vhodné pro děti a kojence.

PODZIMNÍ KURZY PLAVÁNÍ
zahájili jsme zápis do podzimních kurzů plavání. Neváhejte a rezervujte si včas svoji lekci v podzimním kurzu, který bude probíhat od 10.9. – 16.11.2012. Užijte si krásné a slunečné léto, těšíme se na Vás.

Termín konání: 10.9. – 16.11 2012 (10 lekcí)
Po skončení lekce je Vám volně k dispozici vířivka, sauna, pára, kde si můžete odpočinout a děti se příjemně prohřejí
kojenecké plavání KarlínParametry bazénu
Bazén se nachází v příjemné prostředí nově otevřeného profesionálního sportovního klubu Holmes Place Energy Karlín.
Teplota vody je příjemných 30°C, rovněž teplota okolního prostředí je velmi příjemná a vhodná i pro ty nejmenší děti
Hloubka: 120 cm
Cvičení
Cvičení rodičů s dětmi:

Bambulky: 5 -7 měsíců
PRO KOHO:Uvedené věkové rozmezí je orientační, kurz je vhodný pro děti, které zvládnou otáčení ze zad na bříško. Maximálně 10 dětí ve skupince
KDY: úterý od 9.30 hod, malý sál
DÉLKA LEKCE: 45 min
CO S SEBOU: miminka do 1 roku: body s dlouhým rukávkem, tepláčky, ponožky, látkovou plenku
rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka:

Popis cvičení: V tomto období dochází k mnoha výrazným změnám – děti přechází od otáčení z polohy na zádech na bříško, přes individuální způsob 1.pohybu z místa (válení sudů, plazení popředu či pozadu) až po další vývojově významnou motoriku – lezení. V lekcích podporujeme a rozvíjíme dosaženou motoriku dítěte, využíváme balanční pomůcky, podporujeme orientaci v prostoru a doprovázíme cvičení básničkami a písničkami. Děti v tomto období aktivně navazují styk s ostatními lidmi. Začínají se chovat rozdílně k cizím a známým lidem. Na lekcích se společnými aktivitami prohlubuje především vztah a důvěra mezi dítětem a maminkou. Struktura lekce -15 min. je věnováno zdravotním cvikům pro maminky, 30 minut cvičíme s dětmi.

Skřítci: (8 -12 měsíců)
PRO KOHO: Uvedené věkové rozmezí je orientační, kurz je vhodný pro děti, které lezou.. Maximálně 10 dětí ve skupince.
KDY: úterý od 9.30 hod, malý sál
DÉLKA LEKCE: 45 min
CO S SEBOU: miminka do 1 roku: body s dlouhým rukávkem, tepláčky, ponožky, látkovou plenku
rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka: Jitka Nazarská

Popis cvičení: v programech pro kojence a batolata, ve kterých cvičí rodiče spolu s dětmi, využíváme pohybu a hudby ke vhodné stimulaci psychomotorického rozvoje dětí. Díky různým aktivitám a druhům pomůcek, děti zkouší rozličné způsoby pohybu, které zlepšují jejich motorické dovednosti, stimulují všechny smysly a pomáhají budovat jejich první sociální dovednosti.
Lezení je pro dítě pohyb velice výhodný, zdravý a pro správný motorický vývoj důležitý. Proto dětem v lekcích nabízíme lákavé překážky, které s nadšením překonávají a trénují lezení ve ztížených podmínkách – schody, tunely, balanční a nerovné povrchy, šikmé plochy… Dalšími pro dítě zajímavými pomůckami rozvíjíme také jemnou motoriku, zařazujeme cviky a malou akrobacii s maminkou či tatínkem. Vše za doprovodu básniček a písniček.
Čemu se naučíte:
• správné stimulaci psychomotorického vývoje
• rozvoj jemné a hrubé motoriky, řeči, sluchu, hmatu a koordinace- nošení, manipulace s kelínky a míčky, houbičky, terčíky a hry s nimi,
• náměty a nápady na doma
• Podporujeme vzájemný vztah a důvěru mezi maminkou a dítětem – říkanky, básničky, cvičení ve dvojicích na míčích
• dráhy na podporu lezení a chůze -Podporujeme stále lezení “po čtyřech” přes překážky (naše nohy, polštářky, stupínky, matrace, kamínky – balanční čočky

Broučci: (12 – 18 měsíců)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro chodící děti, max. počet dětí ve skupině je 10 dětí.
KDY: úterý 10.15 hod, velký sál
DÉLKA LEKCE: 45 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, ponožky s protiskluzem
rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka: Jitka Nazarská

Popis cvičení: spolu s instruktorem se naučíte řadu vhodných aktivit a cviků, které Vašemu dítěti pomohou rozvíjet jeho pohybové dovednosti, svalovou souhru, vnímání vlastního těla, koordinaci pohybů a orientaci těla v prostoru , později pak sílu i pružnost. Hudba, která každé cvičení doprovází, rozvíjí smysl pro rytmus a stimuluje ty části mozku, které se později zapojují při čtení a počítání. Důležitá je i již zmíněná podpora rozvoje sociálního chování
Čemu se naučíte:
• Vnímání vlastního těla a svého okolí
• Rozvíjení orientace v prostoru – hry, nošení,skoky, prolézání, podlézání
• Učíme se poznávat barvy a tvary – rozmanité a barevné pomůcky (houbičky, terčíky, obruče, kamínky, padák)
• Rozvoj koordinace pohybů a posílení svalového korzetu s využitím jednoduchých prvků základní gymnastiky
• Rozvoj jemné a hrubé motoriky – nošení, manipulace s kelínky a míčky, houbičky, terčíky a hry s nimi, ho
• Sebevyjádření
• Schopnost pracovat dle pokynů instruktora
• Spolupráci, sdílení a střídání se
• Přijímání nových úkolů a schopnost adaptace na nové prostředí
• Budování sebedůvěry na základě vlastních pokroků
• Rozvoj samostatnosti a přípravu na mateřskou školu
• Rozvíjíme smysl pro rytmus – písníčky s tamburínkou, dupání, tleskání, tón hlasu, tance
ní čočky).

Berušky: (18 – 24 měsíců)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny chodící děti, kteří mají chuť si zadováďet, max. počet dětí ve skupině je 10 dětí.
KDY: úterý 11.00 hod, velký sál
čtvrtek od 9.30hod, velký sál
čtvrtek od 11.00hod, velký sál
DÉLKA LEKCE: 45 min
CO POTŘEBUJETE S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevnou obuv

rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka: Jitka Nazarská, Hana Máchová

Popis cvičení: spolu s instruktorem se naučíte řadu vhodných aktivit a cviků, které Vašemu dítěti pomohou rozvíjet jeho pohybové dovednosti, svalovou souhru, vnímání vlastního těla, koordinaci pohybů a orientaci těla v prostoru , později pak sílu i pružnost. Hudba, která každé cvičení doprovází, rozvíjí smysl pro rytmus a stimuluje ty části mozku, které se později zapojují při čtení a počítání. Důležitá je i již zmíněná podpora rozvoje sociálního chování
Čemu se naučíte:
• Vnímání vlastního těla a svého okolí
• Rozvíjení orientace v prostoru – hry, nošení,skoky, prolézání, podlézání
• Učíme se poznávat barvy a tvary – rozmanité a barevné pomůcky (houbičky, terčíky, obruče, kamínky, padák)
• Rozvoj koordinace pohybů a posílení svalového korzetu s využitím jednoduchých prvků základní gymnastiky
• Rozvoj jemné a hrubé motoriky – nošení, manipulace s kelínky a míčky, houbičky, terčíky a hry s nimi, ho
• Sebevyjádření
• Schopnost pracovat dle pokynů instruktora
• Spolupráci, sdílení a střídání se
• Přijímání nových úkolů a schopnost adaptace na nové prostředí
• Budování sebedůvěry na základě vlastních pokroků
• Rozvoj samostatnosti a přípravu na mateřskou školu
• Rozvíjíme smysl pro rytmus – písníčky s tamburínkou, dupání, tleskání, tón hlasu, tance
ní čočky).

Motýlci: (2,5 – 3,5 roku)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny děti, které si chtěji zadováďet a získat základy sportovní průpravy, maximum je 15 dětí ve skupině.
KDY: čtvrtek 10.15 hod, velký sál
DÉLKA LEKCE: 45 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevnou obuv
rodiče: pohodlné, volné oblečení, čisté přezůvky nebo sálová obuv se světlou podrážkou
Vaše instruktorka: Hana Máchová

Popis cvičení: spolu s instruktorem se naučíte řadu vhodných aktivit a cviků, které Vašemu dítěti pomohou rozvíjet jeho pohybové dovednosti, svalovou souhru, vnímání vlastního těla, koordinaci pohybů a orientaci těla v prostoru , později pak sílu i pružnost. Hudba, která každé cvičení doprovází, rozvíjí smysl pro rytmus a stimuluje ty části mozku, které se později zapojují při čtení a počítání. Důležitá je i již zmíněná podpora rozvoje sociálního chování.
Celý program je navržen tak, aby děti připravil na nástup do mateřské školky. Podobně jako je kotoul naučí bezpečně padat a pak rychle vstát, naše hodiny je nasměrují k tomu, aby prožily aktivní dětství a aktivní, zdravý život.
Čemu se naučíte:
• Vnímání vlastního těla a svého okolí
• Rozvíjení orientace v prostoru – hry, nošení,skoky, prolézání, podlézání
• Učíme se poznávat barvy a tvary – rozmanité a barevné pomůcky (houbičky, terčíky, obruče, kamínky, padák)
• Rozvoj koordinace pohybů a posílení svalového korzetu s využitím jednoduchých prvků základní gymnastiky
• Rozvoj jemné a hrubé motoriky – nošení, manipulace s kelínky a míčky, houbičky, terčíky a hry s nimi, ho
• Sebevyjádření
• Schopnost pracovat dle pokynů instruktora
• Spolupráci, sdílení a střídání se
• Přijímání nových úkolů a schopnost adaptace na nové prostředí
• Budování sebedůvěry na základě vlastních pokroků
• Rozvoj samostatnosti a přípravu na mateřskou školu
• Rozvíjíme smysl pro rytmus – písníčky s tamburínkou, dupání, tleskání, tón hlasu, tance
ní čočky).


Cvičení předškoláků:

Dráčci: (3,5 – 4 ,5 roku)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny děti, které si chtějí zadováďet a získat základy sportovní průpravy, maximum je 15 dětí na lekci, děti cvičí bez rodičů
KDY: úterý 16.00hod, velký sál
DÉLKA LEKCE: 60 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevná obuv
Vaše instruktorka:

Popis cvičení: právě v tomto věku jsou už děti schopné udělat ten velký krok – účastnit se lekcí bez rodičů. Jakmile objeví kouzlo nezávislosti, chtějí dělat všechno „jako velké děti“. Stále však platí, že nejlépe se učí ve strukturovaném prostředí, kde jsou pohybové a další aktivity namíchány s pořádnou dávkou zábavy a legrace. Cílem programu je všestranná pohybová průprava při využití prvků základní gymnastiky, pohybových her a stále se měnících překážkových drah.
Čemu se věnujeme:
• důraz na všestranný pohybový rozvoj – pro děti v tomto věku je všestranné zaměření aktivit velice důležité, přetěžování některých svalových skupin a zanedbání jiných může poškodit tělesný vývoj
• gymnastická průprava – je základ pro jakékoliv další sporty, proto se jí věnujeme ve všech kurzech.
• hravá forma – vycházíme z možností dětské pozornosti, často střídáme činnosti. Uvědomujeme si, že pro děti musí být cvičení především zábavná hra!
• cviky pro správné držení těla – vedeme děti k návyku správného držení těla, zařazujeme aktivity vhodné pro správný vývoj páteře.
• utváření kladného vztahu ke sportu – přejeme si, aby se sport stal pro děti oblíbeným způsobem trávení volného času, proto jim připravujeme vhodné příležitosti a snažíme se je náležitě je nadchnout
• Budování sebedůvěry a začlenění se do skupiny
• Ochotu zkoušet nové věci a iniciovat hru
• Uvědomění si vlastních schopností
• Poznávání barev a čísel
• Schopnost naslouchat pokynům
• Přípravu na školu

Šikulové: (4,5 -6 let)
PRO KOHO: kurz je vhodný pro všechny děti, které si chtěji zadováďet a získat základy sportovní průpravy, maximum je 15 dětí na lekci, děti cvičí samostatně
KDY: čtvrtek od 16.00hod, velký sál
DÉLKA LEKCE: 60 min
CO S SEBOU: děti: tričko, tepláky, pevná obuv
Vaše instruktorka:

Popis cvičení: cílem programu je všestranná pohybová průprava při využití prvků základní gymnastiky, pohybových her a stále se měnících překážkových drah.
Základem je všestranná pohybová průprava, děti se naučí základy sportovních her – dovednosti s míčem a jiným náčiním. Pohybové hry jsou pro děti tohoto věku ideálním prostředkem k rozvoji nejen pohybových schopností a dovedností, ale i celé osobnosti (dítě se učí spolupracovat, chápat a dodržovat pravidla her, fungovat ve skupině).
Stále však platí, že nejlépe se učí ve strukturovaném prostředí, kde jsou pohybové a další aktivity namíchány s pořádnou dávkou zábavy a legrace.
Čemu se věnujeme:
• důraz na všestranný pohybový rozvoj – pro děti v tomto věku je všestranné zaměření aktivit velice důležité, přetěžování některých svalových skupin a zanedbání jiných může poškodit tělesný vývoj
• gymnastická průprava – je základ pro jakékoliv další sporty, proto se jí věnujeme ve všech kurzech.
• hravá forma – vycházíme z možností dětské pozornosti, často střídáme činnosti. Uvědomujeme si, že pro děti musí být cvičení především zábavná hra!
• cviky pro správné držení těla – vedeme děti k návyku správného držení těla, zařazujeme aktivity vhodné pro správný vývoj páteře.
• utváření kladného vztahu ke sportu – přejeme si, aby se sport stal pro děti oblíbeným způsobem trávení volného času, proto jim připravujeme vhodné příležitosti a snažíme se je náležitě je nadchnout
• Budování sebedůvěry a začlenění se do skupiny
• Ochotu zkoušet nové věci a iniciovat hru
• Uvědomění si vlastních schopností
• Poznávání barev a čísel
• Schopnost naslouchat pokynům
• Přípravu na školu
Ostatní informace
Plavání je jedna z vhodných pohybových aktivit, která napomáhá dítěti v harmonickém procesu růstu a vývoje, stimuluje tělesný, pohybový, psychický i sociální rozvoj dítěte.
Kojeneckým a dětským plaváním je myšlena především činnost ve vodě spojená s hrou. Pohyby, které kojenec ve vodě provádí, připomínají plavání, ale jsou spontánní. Vracíme děti zpět do vodního prostředí, ve kterém trávili 9 měsíců a ve kterém jim bylo v období nitroděložního vývoje tak dobře. Proto je pohyb ve vodě většině dětí příjemný.
Co si představit pod pojmem kojenecké plavání?

Plavání je nejen vhodnou pohybovou aktivitou pro děti, ale i příjemnou součástí společenského trávení volného času rodičů a dětí už od kojeneckého věku.
Naše kurzy plavání probíhají nenásilným způsobem formou her, říkanek, básniček a písniček. Cílem jsou zdravé a dobře prospívající děti a spokojení rodiče.
Během kurzů se děti naučí orientaci nad i pod vodou, výdechy do vody, splývavé polohy na zádech i na bříšku, potápění, pády a skoky do vody s potopením a vyplaváním na hladinu a hlavně se naučí cítit se ve vodě bezpečně a přitom z ní mít respekt.
Co plavání přináší:

Prohloubení vzájemné citové vazby mezi dítětem a rodičem
Rozvoj psychomotorických schopností dítěte
Podporuje správné zakřivení páteře dítěte a posílení zádových svalů
Rozvoj rovnováhy koordinace pohybů a orientačních schopností dítěte
Posílení imunitního systému a celkové odolnosti organismu
Plavání podporuje chuť k jídlu, děti lépe spí
Děti se naučí spolupracovat, soustředit, jsou bystřejší
Připravují se na vstup do kolektivu
Zpestření denního režimu a odreagování maminek i miminek na mateřské dovolené