zpočátku pomaleji. Všechny úchopy kolem hrudníku dítěte už jsou jakousi průpravou pro lekce v bazénu, kde se hojně používají. Stále Strašnická zdokonalujeme potápění a prodlužujeme dobu pobytu plaváčka pod vodou. Podhlavníček už v těchto lekcích téměř nepoužíváme, protože Želivského dítě je už na něj dost velké a hlavně začíná prosazovat polohu na břiše, kde má větší prostor pro hraní. Další pomůckou, kterou plavání kojenců Strašnická přidáváme v posledních lekcích před nástupem do bazénu je plavecká destička. Je ve tvaru medvídka nebo žáby, aby ji děti lépe přijaly. plaváním kojencům Strašnické Vkládá se dítěti pod břicho, to si uvědomuje nadlehčení a zvyká si na ni. V bazénu pak většinou jiné pomůcky neodmítá, protože již má zkušenost s destičkou ve vaně. Dítě držíme jednou rukou pod deskou a druhá spočívá na zádech dítěte. Lehce s ním jezdíme přes celou vanu a můžeme přidat i lehké pohupování. Dítě to většinou dobře stimuluje ke kopání a cákání, což podporujeme slovy kopy kopy a cáky cáky. Neustále dítě chválíme a mluvíme na něj. Lekci zakončíme klubíčkem, aby se dítě zklidnilo a provedeme otužení. a další lekce U každého dítěte dosáhneme jiného počtu lekcí. Záleží to na tom, kdy dítě začalo plavat, jak bylo nemocné při nemoci neplaveme a zda se nevyskytly jiné komplikace, které neumožňovaly plavání nemoc rodičů nebo instruktorky, dovolená, aj Většinou se však k desáté lekci dostaneme a v některých rodinách zvládneme i lekcí. Stále opakujeme houpačku v páce, splývání na zádech, v poloze na bříšku
potápíme a můžeme přidat i potopení s upuštěním. Dítě držíme kolem hrudníku v poloze na bříšku, naše dlaně podpírají hrudník. Po vyslovení signálu potopíme dítě a lehce jej upustíme, na okamžik se tak dítě vznáší ve vodě zcela samo.Pak jej opět uchopíme a soukromá školka u Prahy 10 Strašnické